Tænd bålet – og fyr op under guitaren

7 timers sommerkursus i at spille lejrbålsguitar

Kunne du tænke dig, at bruge en intens dag sammen med andre guitarister og lære at spille til lejrbål og  fællessang.

Vi kender alle situationen, der er hyggeligt samvær og det ville bare være fantastisk med en guitar og lidt fællessang. Du spiller lidt guitar, men er i tvivl om, hvordan hele situationen skal gribes an.
Det kan du lære nu!

Hvor og hvornår
TBA

kl 1000-1700

Kursussted: DOFs lokaler, Havnegade 4, 9900 Frh.

Holdundervisning med ca 10 deltagere

• 1 intens dag med 7 timer sammenspil og undervisning.
  • Lær kunsten, at spille til fællessang. På kurset spiller vi en masse sammen, jeg leder os igennem og I lærer hvordan.
  • Afslappet læring, hvor hygge og samvær er vigtigere end det perfekte.
  • Gratis sangmappe. Der udleveres et sangmappe med 45-50 helt rigtige syng-med-sange ved kursus start. Denne mappe er udgangspunkt for forløbet og kan bruges efterfølgende til dine lejrbåls- og fællessangs-stunder. Du vil så med tiden kunne gøre den til din personlige mappe med tilføjelser af dine egne favoritsange.

Pris pr deltager 795,- kr
Løbende tilmelding - kontakt gerne for info

Hvad kræves der for at deltage

• Du kan de mest almindelige akkorder ( G, A7, D, C, Em, Am og måske en enkelt eller to mere, ellers får vi hurtigt styr på dem).
  • Egen akustisk guitar samt en capo.
  • Lyst til at spille og måske synge lidt med i fællessangsregi.
  • Ellers bare smil og gå-på mod. Alle aldersgrupper er velkomne.

TILMELDNING

Mygind Guitarskole v/Henrik Mygind
Mariendalsvej 8, Elling, Frederikshavn
mail@mygindguitarskole.dk