Som forældre kan vi mærke der er en helt speciel kontakt mellem lærer og elev. Tim synes det er dejligt at gå til guitar, han er glad for sang og musik og så har han lært en hel del på kort tid, siger han. Det er et godt sted at komme hvis man ønsker at splle guitar.

Mette mor til Tim

Det har været fint at gå til guitar og jeg har ihvertfald lært noget!

Max 8 år

Guitar/klaver/bas

Der undervises Mariendalsvej 8 i Elling

akustisk guitar • elguitar og elbas • begynder og alle niveauer •Syng med • Solo • Rock/pop/Funk • teknik • musikteori • dine specifikke ønsker

Solo undervisning

Mygind Guitarskole. For dig der ønsker at blive undervist alene. Du vil gerne i dybden med noget helt specifikt eller du har det bare bedst med soloundervisning. Rigtig mange vælger denne løsning.

Hold undervisning

DOF/Mygind Guitarskole. Oplagt hold for jer der ønsker at gå sammen. Det kan være naboer, venner, skolekammerater osv. Dog er det også muligt bare at melde sig på hold og så komme sammen med andre man ikke kender men som er på samme niveau.

Forældre/barn undervisning

DOF/Mygind Guitarskole. En del benytter sig af dette tilbud. Rigtig fin løsning for familien der ønsker at prøve kræfter med lidt nye udfordringer. Ofte befriende og motiverende at der her er et område hvor vi er lige. Ofte er det endda ungerne der er hurtigst til at lære.

• Pædagogisk uddannelse fra musikkonservatoriet
  • Masser af erfaring som musiker og underviser
  • Fokus på den enkelte