Endelig en musiklærer der kan undervise en i det man ønsker. Fantastisk lærer, viden forbundet med kunnen. Nu har jeg snart været hos ham i tre år, jeg har lært en masse og der er stadig en masse jeg skal lære.

Werner 58 år
Mille 10 år siger - jeg har spillet guitar hos Henrik i et år. Henrik er sød, sjov, smiler hele tiden også hvis jeg ikke spiller så godt, og så er han rigtig dygtig for jeg har lært mega meget.
Vi kan varmt anbefale Henrik som musik lærer,  da hans måde at undervise på fanger eleven, og indlæringen går hurtigt. Henrik er inspirerende og kommer hele vejen rundt i musikkens verden. Det er vildt så meget vores datter har lært i den tid hun er kommet hos Henrik

Mille 10 år og mor Hanne

Henrik Mygind

Mygind Guitarskole har eksisteret i 13 år og er også at finde i katalog for DOF aftenskole. Mygind Guitarskole er lig med Henrik Mygind som du måske kender fra bl.a. Tournesol og de to anerkendte undervisningsbøger Rockguitar og Rockguitar Basic

Henrik har igennem hele sit voksenlivlevet som underviser og musiker. Der trækkes som underviser på erfaringer fra ansættelser på musik- og højskoler, samt et brændende ønske om at formidle.

Som musiker har han spillet og virket i adskellige sammenhænge. Mere end 400 skolekoncerter over hele landet med Timemachine, utallige koncerter med Tournesol på landets cafeer, kulturhuse og festivaler, som teatermusiker i Aalborg og København, som producer på projekter samt i et fint samarbejde med en af poppens tungeste drenge, Dean N.